Na internetu existuje mnoho prodejců samolepek na zeď, někteří z nich jsou i výrobci. Jak se v této nepřehledné džungli vyznat? To vám poradíme v následujícím článku.

Pro přehlednost jsme sepsali 10 důležitých bodů, které je dobré si uvědomit před koupí samolepky na zeď.

  1. Skutečné rozměry po nalepení motivu – mnoho prodejců uvádí zavádějící rozměry a není jasné, zda je to velikost po nalepení nebo velikost dodané fólie.
  2. Dobré je, když prodejce nabízí motivy v několika velikostech a vy si můžete vybrat nejvhodnější.
  3. Nejvhodnější barvy včetně náhledů, které jsou dostupné (výběr z mnoha barev bez náhledů znamená většinou dlouhá dodací lhůta 14 dní a více).
  4. Zjistit zda je použita přenosová fólie a obtížnost lepení samolepky na zeď (drobné části = složitější lepení).
  5. Dobrý prodejce uvádí náhled obsahu balení, které dostanete v balíčku.
  6. Podrobný návod jak nalepit samolepku včetně a bez přenosové fólie, pokud se motiv skládá z více částí, tak podrobný návod jak nalepit jednotlivé části krok za krokem – složité motivy mohou občas vypadat na fólii jako puzzle o 500 dílcích takže si to zkontrolujte předem ať lepení pro vás není utrpením na několik dní :-)
  7. Popis samolepky co na ni je zachyceno a kam ji nejlépe umístit – z obrázku není vždy jasné, co má představovat. Je dobré když prodejce (nejlépe autor motivu) u motivy napíše několik vět o zamýšleném použití.
  8. Chcete mít jistotu, že motiv je skutečný a ne jen vytvořený v počítači? Hledejte skutečné fotografie od zákazníků a jejich zkušenosti s obchodem například prostřednictvím systému Heureka.cz
  9. Cena není na prvním místě – mnoho prodejců se snaží stlačit cenu na minimum a používá levnější fólie, které nejsou určeny na stěny!
  10. Chcete motiv vidět ve skutečnosti? Máte dvě možnosti, buď zajít do kamenného obchodu, kde je množství motivů a jejich variant omezené a nebo samolepku můžete u většiny prodejců do 14 dní vrátit.

Na závěr pro vás máme ještě tip na článek vybíráme samolepky dle barvy stěn v interiéru.

Komentáře (0)

No comments yet.

Sorry, the comment form is closed at this time.